..xX*Welcome*Xx..

Feel free to enjoy yourself and please leave a comment if you happen to come across this place. Thank you (*^_^*)

Saturday 23 April 2011

Sambung...

Bismillah dan Assalamualaikum....

Welp, cam yang aku dah janji malam semalam kan, inilah komik aku ^^
Mula-mula aku ingat nak upload pagi tadi tapi sebab internet aku selalu bengong jer, 2 kali aku cuba upload tapi tak dapat2. Alhamdulillah, kali ke-3, berjaya gak arr aku upload ke blog nih.

Aku tak pandai nak wat conclusion, ikut suka jelah

Sebab saiz katon-nyer beso sangat, aku kecikkan sket, kalau tak nampak tulisan, klik-kanan ok! (0v<)
Jadi.... kalau ade yang tak puas hati ke, yang tak ok ke... komen2 laa... mana tau, ada yang aku boleh perbaiki lagi... macam yang cekgu2 kat sekolah aku selalu cakap bila dah penat berceramah;

"Yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari diri saya sendiri"

...lebih kurang macam tu laa... aku tak peduli sangat... apa2 yang komen yang membina aku boleh terima jer.. hehehe.. Ape-ape je lah. Dah penat cakap Melayu. Lepas nih wat blog dalam bahasa Inggeris balik, hohohoho.... Tengoklah bila aku da boring, aku jadi (bak kata cekgu Poji) Melayu Laut balik.

Wasalam! ^_^

No comments:

Post a Comment